Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0

Forsendelse og retur

Transportør

Vi bruker Posten/Bring til å levere varene våre og bestillinger mottatt før kl 15.00 sendes normalt samme dag. Husk å sjekke at alle varer er på lager siden vi liker å levere ordrene samlet.

 

Transportmåter
Du kan velge mellom flere måter å få varene levert:
  • Hente Selv. Dette benyttes for henting i vår butikk i Trondheim (Terminalen 1).
  • Servicepakke. Vanlig levering med Posten til ditt lokale postkontor eller Post i Butikk.
  • På Døren. Levering hjem på kvelden mellom 17.00 og 21.00.
  • Bedriftspakke. For levering på døren til bedrifter (forutsetter at noen er til stede på dagtid)

 

Informasjon
Når pakken er klar til å sendes fra oss vil du motta beskjed om dette på e-post. I denne beskjeden oppgir vi også et sporingsnummer. Dette kan brukes til å følge leveransen via postens sider.  Har du bestilt varer til henting på lager i Trondheim, kan du også få en sms/e-post når ordren er klar.
 
Feltpost/leveranser til forsvaret
Vi leverer ofte varer til forsvaret. Bestill også her produkter som normalt, men ta gjerne kontakt med oss om det er spesielle leveringsvilkår eller ønsker om hvordan forsendesene skal merkes.
 
 
 
Retur
 

Angrerett, åpent kjøp, bytte og andre returer

På Optishop.no ønsker vi å legge til rette for en enkel og rask retur. Husk at du tar kontakt med oss på

telefon 94137941 eller e-post post@optituning.no om det er spørsmål.

Vi dekker ikke returfrakt ved angring av kjøp. 


ANGRERETT
Om du ønsker å angre på kjøpet ditt har du alltid minimum14 dager fra varen er mottatt. Det er "Angrerettloven" som regulerer plikter og rettigheter her (se http://lovdata.no/all/hl-20001221-105.html). Dersom varen er tatt i bruk som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende. Vi ber om at du behandler originalemballasje/salgsforpakning godt.
 

BYTTE
Har du ønske om å bytte vare, f.eks. til en annen type/størrelse, så ordnes dette som regel svært greit. Ta kontakt med oss.I enkelte tilfeller kan vi dekke returkosntad på bytte av type/størrelse om vi har varen på lager og om det ikke var rabatt fra produsentens anbefalte utsalgspris på varen som ble kjøpt.

I De fleste tilfeller av bytter så betaler kunden returfrakt til oss og vi dekker frakten fra oss til kunden.

Ta kontakt om du har noen spørsmål:).

 

 

FEILLEVERING
Optishop.no forsøker naturligvis så sterkt som mulig å sende riktig vare. Dessverre så skjer det en sjelden gang feil eller at produkter blir forvekslet. Optishop.no tar naturligvis ansvaret og kostnadene for å rette opp feil når dette skjer. Gi oss beskjed så snart som mulig etter ankomst. Produktet må returneres med original forpakning og i samme stand som den ble mottatt.

 

TILBAKEBETALING
Som hovedregel krediterer vi retursummen til ditt kreditt/bankkort. Når dette ikke er mulig blir beløpet betalt til din bankkonto, sørg derfor alltid å oppgi ditt bankkonto-nummer også. Har du betalt med faktura/oppkrav er vi avhengig av et bankkonto-nummer for å kunne utbetale tilgodebeløp.


RETURFRAKT
Vi betaler ikke returfrakten for deg.

(med mindre det er avtalt på forrhånd) men dette forutsetter at vi er blitt enig om det før kjøpet gjennomføres. Ta kontakt med oss først.

Husk og ta vare på sporingsnummer/info på din retur, dette er viktig hvis pakken blir borte!


RETURADRESSE
BMS AS

Terminalen 1

7080

Trondheim

 

  • Vis priser inkl eller eks mva

    Ink.mvaeks.mva
  • X